ورزشگاه ملت شاهین شهر درحال بازسازی

ورزشگاه ملت شاهین شهر درحال بازسازی
سرپرست اداره ورزش وجوانان شاهین شهر و میمه که سابقه معاونت در توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان را به مدت قریب به ۷ سال در کارنامه درخشان خود دارد: در کمتر از یکسال با پیگیری‌های مستمری که در شهرستان شاهین شهر و میمه صورت گرفته و حمایت شهردار و زیرمجوعه محترم و اعضای شورای اسلامی شهر ، به نتایج ارزشمندی دست پیدا کرده ایم که ایجاد چمن مصنوعی، افتتاح سالن بزرگ چند منظوره ورزشی توسط شهرداری‌ها از آن جمله اند.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، احسان شاه‌علی سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه سرانه اماکن ورزشی شهرستان، سرپوشیده ۷۲/. و روباز ۲۵۶/. که در مجموع ۳۲۸/ . مترمربع می‌باشد، گفت: در راستای افزایش سرانه فضای ورزشی، اولویت ما ساخت اماکن ورزشی برای رشته‌های تخصصی از قبیل سالن تیراندازی، اسکواش، وزنه‌برداری، بدمینتون، ژیمناستیک، شطرنج، پیست دو و میدانی، دوچرخه‌سواری و مینی گلف می‌باشدو برای تکمیل استخر سرپوشیده نیز پیمانکار انتخاب شده و ساخت سالن اختصاصی جهت ورزش‌های رزمی، سالن چندمنظوره با گنجایش حداقل سه هزار تماشاگر توسط خیر وتفاهم‌ با اداره راه و شهرسازی در شرف تکمیل است .
وی ادامه داد: تکمیل و تجهیز خانه جوان، در شاهین شهر با کمک ۲ میلیاردی حاج آقا لباف خیر مدرسه ساز ، ورزشیار و بیمارستان ساز و کمک مهندس کاظم طبا فرماندار ورزش دوست درحال تکمیل است .
وی افزود طرح های مطالعاتی بازسازی استخر سرپوشیده ورزشگاه ملت که بیش از ۱۸ سال قدمت دارد ، با تفاهمی که نماینده محترم مردم شاهین شهر و میمه و شهرستان برخوار و مسئولین اداره ورزش و جوانان به عمل آورده اند به شرکت توسعه و تجهیز واگذار شده و پیمانکار آن مشخص گردیده که در شهریور ماه شروع بکار خواهد کرد.
شاه‌علی در مورد زمین چمن بزرگ شاهین‌شهر، و توسعه اماکن ورزشی در نمایندگی‌های اداره ورزش و ساخت مکانی جهت اداره شهرستان برای آزادسازی سرای ورزشکاران را از دیگر اولویت‌هادانست و در مورد زمین چمن مصنوعی اظهار داشت: زمین بزرگ فوتبال و پیست دو و میدانی ورزشگاه ملت به (شکل بیضی) با کمک چهل میلیارد ریالی خیر بزرگوار آقای شیشه گر مدیر شرکت شاهین مال درمراحل پایانی خود می باشد.
وی افزود:سیستم روشنایی سالن‌های چند منظوره الزهرا و ملت، سالن کشتی پوریای ولی شاهین‌شهر، سالن چندمنظوره ایراندوست میمه، زمین چمن مصنوعی گرگاب و قسمتی ازورزشگاه شهید چمران شهرگز به روز شدن و تابلوی برق زمین چمن کوچک ورزشگاه ملت در سال جاری به اتمام رسیده و اسکلت سالن چندمنظوره شماره دو ورزشگاه ملت براساس اعتبارات موجود در حال تکمیل می باشد .
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: کفپوش سالن چندمنظوره ورزشی ایراندوست میمه در حال تعویض می باشد، سالن چند منظوره درحال ساخت مورچه خورت و موته نیز تحویل پیمانکار گردیده که البته با توجه به میزان اعتبارات تخصیصی تکمیل آن زمان بر می باشد و سالن حسن رباط هم در صورت تخصیص اعتبار جهت رفع ایرادات در سال جاری قابل بهره برداری و افتتاح می باشد.
ساخت پارکینگ و خرید تجهیزات اداری با اعتباری بالغ بر ۳۵۰۰ میلیون ریال در حال انجام و احداث دوباب زمین چمن مصنوعی دیگر هم در شهرستان توسط این اداره نیز در دست پیگیری میباشد.
وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت پذیرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، مهندس کاظم طبا فرماندار محترم و اداره ورزش و جوانان شهرستان، ردیف اعتبارات و ظرفیت‌های قانونی دیگری نیز جهت تکمیل و ساخت پروژه های ورزشی در شهرستان در شرف تحقق می باشد .
احسان شاه‌علی خاطر نشان کرد: در یکسال گذشته با پیگیری‌های صورت پذیرفته ۹ زمین چمن مصنوعی، یک سالن بزرگ چند منظوره ورزشی توسط شهرداری های شهرستان افتتاح گردیده است، همچنین با برگزاری جلسات مشترک هیأت‌های ورزشی و اداره ورزش با شهردار و اعضای محترم شورا پیست دوچرخه سواری، زمین مینی گلف، والیبال ساحلی و تنیس خاکی توسط شهرداری شاهین شهر در دست احداث می باشد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به فعالیت های حوزه جوانان بیان داشت: در سال گذشته و جاری دو برنامه در شهرستان تحت عنوان یک انگشت عسل و جشن وصال برگزار گردیده و جلسات ستاد ساماندهی و مصوبات آن نیز درحال پیگیری و برگزاری می باشد. کارگاه‌های آموزشی و تخصصی نیز در سطح شهرستان برگزار گردید، همچنین خیریه باران مهر علوی نیز به میزن ۱۱۰ میلیون تومان کمک جهیزیه و بسته‌های معیشتی جهت نیازمندان شهرستان تهیه و توزیع کرده است .
وی به دستاوردهای ورزش همگانی و قهرمانی اشاره کرد و افزود: از مهم ترین دستاوردهای ورزش همگانی و قهرمانی مربوط به برگزاری المپیاد ورزشی شهر شاهین شهر است که با حضور بیش از هفت هزار ورزشکار برگزار شد که مراسم اختتامیه آن با حضور معاونت قهرمانی وزارت ورزش و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.
وی ثبت بیشترین رکورد فعالیت ورزشی در سال ۱۴۰۱ در تمامی زمینه ها که در سامانه سیما بعد از شهر اصفهان ثبت است گفت: رکورد ۴۱۵۵ فعالیت، بین شهرستان های استان متعلق به این شهرستان می باشد، همچنین در بین شهرستان‌های گرید یک استان در حوزه ورزش همگانی و نظارت بر اماکن ورزشی نیز بیشترین امتیاز را در ارزیابی‌های صورت گرفته این شهرستان کسب نموده است .
احسان شاه‌علی تصریح کرد: نزدیک به ۵۰ ورزشکار و مربی شهرستان در دو سال گذشته موفق به حضور در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی شده وبا کسب مدال افتخار آفریده اند، همچنین صدها ورزشکار در مسابقات استانی و کشوری حائز رتبه شده‌اند و در قسمت باشگاه‌ها نیز تیم‌های مختلف ورزشی که پرافتخارترین آن باشگاه لئونارد شاهین شهر می بماشد در رشته بسکتبال توانست در تمامی رده‌های سنی بانوان و آقایان موفق به کسب مقام در لیگ بسکتبال کشور گردد .
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه در پایان گفت: در بحث میزبانی مسابقات و برگزاری کارگاههای آموزشی علمی ورزش به صورت منظم و طبق تقویم ماهانه نیز بطور منظم در شهرستان شاهین شهر و میمه در حال برگزاری می‌باشند.



نظرات بگذارید...

Top