سپاهان تیم سرحال و آماده در پایان چهار هفته لیگ برتر

سپاهان تیم سرحال و آماده در پایان چهار هفته لیگ برتر
پیشکسوت استقلال می‌گوید: با توجه به این که چهار هفته از رقابت‌های لیگ برتر سپری شده بر اساس جدول بازی‌ها سپاهان تا به امروز تیم سرحال و آماده‌ای نشان داده و نسبت به سایر تیم‌ها شرایط بهتری دارد.

به گزارش هواداری نیوز و به نقل از ایسنا؛ صمد مرفاوی در پاسخ به این پرسش که در پایان چهار هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کدام تیم آماده‌تر است و احتمال قهرمانی آن نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر است؟ اظهار کرد: با توجه به این که چهار هفته از رقابت‌های لیگ برتر سپری شده بر اساس جدول بازی‌ها سپاهان تا به امروز با توجه به این که تمام بازی‌های خود را برده تیم سرحال و آماده‌ای نشان داده و نسبت به سایر تیم‌ها شرایط بهتری دارد. البته پرسپولیس و استقلال نیز به مرور بهتر می‌شوند. هر چند هنوز تیم‌ها به خوبی در لیگ جا نیفتاده‌اند و در طی این چهار هفته به دلیل جمع کردن امتیاز شاهد بازی‌های خوب و باکیفیتی از آن ها نبودیم.

وی گفت: بعضی تیم‌ها هنوز دنبال نقل و انتقالات و جذب بازیکن هستند و این در افت عملکرد تیم‌ها بی‌تاثیر نبوده است. تصور می کنم بعد از تعطیلی، تیم‌ها کم کم سطح فنی خود را بالا می برند و به مرور زمان شرایط ایده‌آل و آرمانی خود را پیدا خواهند کرد. آن موقع بهتر می‌توان راجع به تیم‌ها صحبت کرد و می‌توانیم بگوییم کدام تیم شانس قهرمانی بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین مشکل فصل جدید مسابقات را در چه می‌بیند؟ خاطرنشان کرد: برخی از تیم‌ها به دلیل این که بتوانند خود را با قوانین لیگ سازگاری دهند تمرینات خود را دیر شروع کردند و این مساله از نظر فنی و کیفیتی روی عملکرد آنها تاثیرگذار بود. هنوز تیم‌ها این مشکلات را به لحاظ فنی دارند که در لیگ جا نیفتاده‌اند و همه چیز مطابق برنامه‌های آنها پیش نمی‌رود. همچنان برخی تیم‌ها درگیر قرارداد فصل‌های قبل خود هستند و هنوز نتوانسته‌اند تیم جدید خود را تشکیل بدهند و همین عوامل سبب شده شروع خوبی در ابتدای فصل نداشته باشند و در مدت کوتاه با جابجایی زیادی مواجه شوند.

مرفاوی همچنین درباره اینکه با تعطیلی لیگ، اردوی تیم ملی شروع شده و برخی معتقدند امکان دارد فهرست ارائه شده از سوی قلعه‌نویی دچار تغییرات شود، افزود: اولین تورنمنتی که تیم ملی دارد جام ملت‌هاست و قلعه نویی با توجه به مسابقات پیش رو برنامه ارائه می‌دهد که البته باید به تفکرات او احترام گذاشت. اجازه دهیم راحت و بدون دغدغه کار خود را انجام دهد چون به او اطمینان داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که بازی دوستانه با بلغارستان و آنگولا را برای تیم ملی چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: انجام هر بازی دوستانه به نفع تیم ملی است و به کادر فنی کمک می‌کند که در همین بازی‌های دوستانه مهره‌های اصلی خود را انتخاب کند.



نظرات بگذارید...

Top