گیتی پسند می توانست برنده شود!

گیتی پسند می توانست برنده شود!
تیم‌ هندبال گیتی‌پسند در هفته اول لیگ برتر مقابل تیم در شرایطی که د مقطعی پيشتاز ده بود ومی توانست با برد حریف قدر خودرا بدرقه کند به تساوی ۲۷ بر ۲۷ رضایت داد.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز و به نقل از روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند،فصل سی‌وششم رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ روز دوشنبه سیزدهم شهریوماه آغاز شد و تیم هندبال گیتی‌پسند در سالن شهید سجادی اصفهان میزبان تیم زغال‌سنگ طبس بود.
نیمه‌اول این دیدار به‌شدت درگیرانه و سریع دنبال می‌شد و پس از اینکه زغال‌سنگ چند گل از گیتی‌پسند پیش افتاد، کیوان صادقی سرمربی تیم گیتی‌پسند با درخواست وقت‌استراخت به‌موقع نتیجه را برای گیتی زن‌ها تغییر داد و جوانان گیتی‌پسند با تدابیری که سرمربی تیم اندیشیده و توصیه کرده بود بانمایش بازی مقتدرانه نه تنها اختلاف را کم کردندکه تا دقایق پایانیبا اختلاف یک گل پيشتاز بازی بودند.
عملکرد فوق‌العاده گیتی زن ‌ها مقابل دیدگان هوادارانی که در سالن حضور یافته بودند ادامه پیدا کرد و شوت‌های مطمئن و گل‌های متوالی ستاره‌های جوان گیتی‌پسند به‌همراه سیو‌های خوب گلرها، منجر شد نیمه‌اول با نتیجه نزدیک ۱۴ بر ۱۳ به‌سود زغال‌سنگ به پایان برسد.
در ۳۰ دقیقه دوم بازی، گیتی‌پسند که با ذهن برنده شدن وارد زمین گردیدند و جنگندگی شاگردان کیوان صادقی نه‌تنها باعث جبران اختلاف سه‌ گله باحریف ز طبسی شد که از میهمان خود نیز پیش افتادند تا نشان دهند به‌دنبال کسب دو امتیاز کامل بازی هستند امادر لحظات پایانی علی‌رغم درخشش فوق‌العاده بازیکنان گیتی‌پسند و کامبکی که مقابل زغال‌سنگ طبس زدند، گل تساوی‌ به‌ثمر رسیدو در ادامه سیو استثنایی لحظه‌آخری امید سرپوشی باعث شد این دیدار جذاب و دیدنی در هفته نخست لیگ برتر هندبال با تساوی ۲۷ بر ۲۷ پایان یابد.
بازیکنان تیم هندبال گیتی‌پسندو کادر فنی و مربیگری عبارتند از: علی سعیدی،حسین حیدریان، ساسان صادقی، متین قادریان،علی حیدریان، علی صادقانی، رضا عزتی،
مسلم علی‌زلفی، علی شیرانی، سیدعلی موسوی،
مجید مسعودی، حمیدرضا تاجیک،امیدرضا رباط‌سرپوشی،علیرضا دادوند، علیرضا پیرزاده اهوازی و سیدسعید علوی
بهزاد وقایع‌نگار (سرپرست)
کیوان صادقی (سرمربی)
رسول کشانی (مربی)
نصرالله روشن‌فکر (مدیر اجرایی) و پیمان صادقی (مربی‌دروازه‌بانان)
با تشکر از آقای جواد شریف مدیر روابط‌عمومی و بین‌الملل باشگاه گیتی‌پسند



نظرات بگذارید...

Top