‌کلنگ مجتمع ورزشی اسپرت سیتی زده شد

‌کلنگ مجتمع ورزشی اسپرت سیتی زده شد
آئین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع ورزشی اسپرت سیتی شهر اصفهان در شهرک نگین اصفهان برگزار شد.

به گزارش هواداری نیوز و به نقل از روابط عمومی هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان، آئین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع ورزشی تفریحی اسپرت سیتی با سالن‌های مجزای بولینگ و بیلیارد در شهر اصفهان ودر شهرک نگین با حضور امیرحسین صمدانی رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان، علی‌اکبر رسالت شهردار منطقه ۱۲ اصفهان و مرتضی احمدی سرمایه‌گذار بخش خصوصی پروژه‌ صبح دیروز یکشنبه دوازدهم شهریورماه ۱۴۰۲ انجام شد.
امیرحسین صمدانی رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در این آئین اظهار داشت: با تکمیل و تجهیز این پروژه می توان سرانه ورزشی اصفهان را افزایش داد . مضاف براینکه رشته‌های زیرمجموعه‌ بولینگ و بیلیارد استان نیز توسعه‌ بیشتری پیدا می‌کند.
وی ضمن تشکر از بخش خصوصی و سرمایه‌گذار این پروژه‌ ورزشی و تفریحی گفت: مشارکت و سهم بخش خصوصی در رشته‌های زیرمجموعه این هیأت در سطح استان بالاست و در راستای اجرای وظایف قانونی و حمایت از باشگاه‌ها و مجموعه‌های مجوزدار ازسوی اداره کل ورزش و جوانان استان گام های مثبتی در این راستا برداشته ایم.
صمدانی با اشاره به جانمایی این پروژه و توسعه‌ رشته‌های زیرمجموعه حتی در مناطق کم برخوردار افزود: امید است با استعانت از خداوند متعال؛ این پروژه سریع‌تر احداث و تجهیز گردد تا عموم مردم شریف اصفهان از مزایا وامکانات این مجتمع ورزشی بهره‌مند شوند.
لازم به ذکر است پروژه مجتمع ورزشی تفریحی اسپرت سیتی اصفهان با زیربنای ده هزار متر مربع توسط بخش خصوصی با دارا بودن سالن‌های ورزشی شامل (بولینگ و بیلیارد و فیزیوتراپی و رستوران و ...) در منطقه‌ دوازده شهر اصفهان در شهرک نگین احداث و تجهیز می‌گردد.
اصغرقلندری



نظرات بگذارید...

Top