میلان مهاجم رئال را به جای طارمی خرید

میلان مهاجم رئال را به جای طارمی خرید
میلان بعد از به نتیجه نرسیدن مذاکراتش برای جذب مهدی طارمی برای به خدمت گرفتن یک مهاجم، لوکا یوویچ، بازیکن سابق رئال را هدف گرفته است.

به گزارش هواداری نیوز؛ میلان بعد از آنکه مذاکرات چند روزه‌اش با مهدی طارمی به بن‌بست رسید برای پر کردن جای خالی یک مهاجم در این تیم به سراغ رافا میر رفت ولی متوجه شد سویا حاضر به فروش این مهاجم نیست.

روسونری در آخرین ساعت‌های پنجره نقل و انتقالات مصمم است یک مهاجم دیگر به فهرست بازیکنان در اختیار استفانو پیولی اضافه کند و در حال حاضر مشغول مذاکره برای خرید لوکا یوویچ است که سابقه بازی در رئال مادرید را دارد. او در حال حاضر بازیکن فیورنتینا است.

مذاکرات فشرده میلان با فیورنتینا برای جذب یوویچ در حال حاضر در جریان است. گفته می‌شود روسونری با این مهاجم صرب به توافق شخصی رسیده و امیدوار است تا پایان امشب رضایت فیورنتینا را هم جلب کند.

میلان امسال تابستان برای گرفتن مهاجم تلاش می‌کرد و امیدوار بود بتواند زوج مناسبی برای اولیویه ژیرو انتخاب کند. پیش از مهدی طارمی، روسونری مذاکراتی هم با لسترسیتی برای به خدمت گرفتن پترسون داکا انجام داده بود.

میلان حالا از اینکه به لورنزو کلمبو اجازه داده به صورت قرضی راهی مونزا شود پشیمان است و از این نگرانی دارد که تا پایان پنجره نقل و انتقالات نتواند مهاجم جدیدی به تیم اضافه کند.



نظرات بگذارید...

Top