فریاد مهرداد محمدی؛ من دیگر پرسپولیسی نیستم!

فریاد مهرداد محمدی؛ من دیگر پرسپولیسی نیستم!
یکی از مهمترین دستاوردهای گل هزارم استقلال در تاریخ لیگ برتر، سلسه اتفاقات مهمی بود که برای زننده این گل رخ داد.

به گزارش هواداری نیوز؛ مهرداد محمدی برادر دوقلوی میلاد محمدی سال‌ها پیش در شبی که مهمان برنامه ۹۰ با تهیه کنندگی و مجری‌گری عادل فردوسی‌پور بودند، درباره عشق و علاقه شدیدشان نسبت به تیم پرسپولیس صحبت کرده و این موضوع تا مدت‌ها ورد زبان اهالی فوتبال بود.

بازنشر ویدیوی معروف

اما در فصل نقل و انتقالات لیگ جدید وقتی مهرداد محمدی به عضویت باشگاه استقلال درآمد بار دیگر این ویدیوی معروف بازنشر شد! انتشار صحبت‌های مهرداد تا حد زیادی او را تحت فشار گذاشت. جایی که می‌گفت به شدت علاقمند به پرسپولیس است.

حملۀ دوجانبه سرخابی ها

او در طول این مدت بعضاً از سوی برخی طرفداران پرسپولیس تحت فشار بود. همچنین برخی هواداران باشگاه استقلال نیز او را یک فوتبالیست پرسپولیسی می‌دانستند که نباید به تیم شان می آمد.

اقدام مهم نکونام

در همین حد فاصل از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسید که جواد نکونام نسبت به وضعیت روحی روانی این بازیکن حساسیت ویژه‌ای پیدا کرده است و شاید برای همین خبر می آمد که او در تمرینات با مهرداد جلسات دو نفره برگزار می کند.

رفتار حرفه ای

پاس نشدن چک مهرداد محمدی گرچه با دلخوری شدید این بازیکن ملی پوش همراه بود اما نشستن دوبارۀ او پای میز مذاکره نشان دهنده اثبات خیلی مسایل بود. او دوباره با مدیریت جدید باشگاه مذاکره کرد و با تخفیفی که گفته شد به استقلال داده تلاش کرد تا ذهنیت پرسپولیسی بودنش را از بین ببرد. افراد نزدیک به این بازیکن خبر می‌دهند یکی از دلایل کاهش دستمزد مهرداد محمدی دقیقا برای همین بود که ثابت کند آمده تا در استقلال فصل جدیدی از فوتبالش را استارت بزند و به آینده نگاه می‌کند نه به گذشته.

عکس تیمی هم گرفت

او در این مدت تحت فشار زیادی بود و البته توسط جواد نکونام به سمت جلو هول داده می‌شد. حالا مهرداد محمدی در اولین بازی این فصل خود از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان رفت تا با شرایطی ویژه در روزی که خبر از دست دادن یکی از اقوام نزدیک خود را دریافت کرده بود با پیراهن آبی در عکس تیمی کنار سایرین بایستد.

تلاش و فرار

محمدی آنقدر تلاش کرد و درون محوطه جریمه استقلال خوزستان به چپ و راست رفت تا در نهایت با یک موقعیت سنجی خوب توانست بین ۴ مدافع حریف، فرار کرده و با ضربه سر گل مهمی را برای خودش و باشگاه استقلال به ثمر برساند.

گل حیاتی سه منظوره

گل ۳ امتیازی در حساس‌ترین هفته پیش از دربی، نه تنها برای باشگاه استقلال بلکه برای جواد نکونام نیز ارزش بسیار زیادی داشت. همچنین هواداران استقلال نسبت به وضعیت تیمشان پیش از ورود به دربی رفت فصل بیست و سوم لیگ برتر حساسیت ویژه‌ای داشتند که حالا با آرامش بیشتری نتایج تیم شان را دنبال می کنند.

یک پرسپولیسی در کتاب آمار آبی

نکته مهم دیگر نهفته در این گل مهم به ثمر رسیدن هزارمین گل استقلال در تاریخ این باشگاه بود که آن را هم مهرداد محمدی به ثمر رساند. فوتبالیستی که پیش از این گفته بود به شدت به پرسپولیس علاقمند است حالا به عنوان یکی از افرادی که در کتاب آمار و ارقام تاریخ باشگاه استقلال از او یاد خواهد شد نامش ثبت و ضبط گردید.

مهرداد دیگر تحت فشار نیست

اما شاید بزرگترین دستاورد این گل، خروج مهرداد محمدی از زیر فشار ماجرای پرسپولیسی بودنش است. نگاهی به رسانه های ورزشی و صفحات اجتماعی در طول روزهای اخیر، پس از برد استقلال با گل مهرداد محمدی مشخص می‌کند این بازیکن تا چه اندازه در کانون توجه هواداران و خبرنگاران این حوزه قرار گرفته است. خیلی ها بعد از این گل عنوان کردند دیگر آن ویدیوی معروف او کنار عادل فردوسی پور دفن شد و کسی سراغش نمی رود.

پیام مهرداد؛ من حرفه‌ای‌ام

حالا مهرداد محمدی کاملاً می‌تواند ادعا کند که یک فوتبالیست حرفه‌ای است و نسبت به پیراهن تیمی که بر تن می‌کند عرق دارد. چنین فوتبالیستی از جمله مهره‌هایی خواهد بود که در ادامه مسیر لیگ برتر جواد نکونام را از داشتن یک فوتبالیست تمام عیار مطمئن می کند.



نظرات بگذارید...

Top