ستاره اتلتیکو هدف جدید سعودی‌ها

 ستاره اتلتیکو هدف جدید سعودی‌ها
باشگاه الشباب عربستان با ستاره تیم ملی بلژیک به توافق رسید تا نام این تیم هم در بین خریداران ستاره‌های فوتبال جهان دیده شود.

به گزارش هواداری نیوز؛ نقل و انتقالات تابستانی در این فصل یکی از متفاوت ترین فصول نقل و انتقالاتی بوده است چرا که عربستانی‌ها در تیتر یک رسانه‌های جهان با قراردادهای هنگفت به سراغ ستاره‌های فوتبال رفته‌اند.

این تحول با انتقال کریستیانو رونالدو بعد از اتمام جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به النصر عربستان آغاز شد و با انتقال بازیکنانی چون، کالیدو کولی‌بالی، سادیو مانه، کریم بنزما، نیمار، انگولو کانته، جردن هندرسون، روبن نوس و فابینیو ادامه پیدا کرد و همچنان ادامه دارد. غالب این بازیکنان به تیم‌های النصر، التحاد، الاتفاق، الهلال و الاهلی پیوسته‌اند.

به گفته الکاس قطر حالا الشبابی‌ها که اور بانگا ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه سویا اسپانیا را در اختیار دارند نیز برای اینکه از این قافله عقب نماند وارد بازار شده و قصد دارند چند بازیکن مطرح اروپایی را به خدمت بگیرند.

به گفته این رسانه قطری یانیک کاراسکو ستاره تیم ملی بلژیک و باشگاه اتلتیکو مادرید مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است و طرفین به توافق اولیه رسیدند و اگر مشکلی رخ ندهد این بازیکن ستاره‌ بعدی لیگ عربستان خواهد بود.



نظرات بگذارید...

Top