برگزاری ششمین دورهمی خانواده بزرگ پاس

برگزاری ششمین دورهمی خانواده بزرگ پاس
روز یکشنبه پنجم شهریورماه، ششمین دورهمی خانواده بزرگ پاس با حضور چند مهمان ویژه برگزار شد.

میثم آب پرور/ به گزارش هواداری نیوز؛ در این مراسم که بزرگانی هچون حسن و گودرز حبیبی، اصغر شرفی، فرامز ظلی، دکتر مالکیان، حسین کازرانی، همایون شاهرخی، مهدی مناجاتی، حسین فرکی و سایر بزرگان دیگر خانواده بزرگ پاس حضور پیدا کردند. در ابتدای مراسم حسین فرکی که زحمات زیادی در گردهم آوردن بزرگان باشگاه کشیده بود، ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان، از عزیزان از دست رفته این باشگاه بزرگ از جمله کیوان نیک نفس، سعید شریعتمداری، پرویز قاسمی، حسن احمدیان، مسعود استیلی، مهرداد میناوند یاد کرد.

در ادامه اصغر شرفی از بزرگان پاس طی مطلبی کوتاه خواهان واگذاری باشگاه پاس در اکباتان برای احیای مجدد شد و سپس از مهمانان دعوت شده به مراسم همچون استاد آقایی نیا پدر حقوق ورزشی در ایران، حسین توکلی قهرمان ارزنده واتر پلو ایران و عضو باشگاه پاس، مهدی اربابی پیشکسوت ارزنده فوتبال و مدیریت ورزش ایران، نادر فریاد شیران بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، مربی اسبق تیم ملی و عضو هیات مدیره کانون مربیان فوتبال ایران و سعید مدنی پیشکسوت رسانه از مجله کیهان ورزشی که تمامی خاطرات پیشکسوتان از قبل و بعد از انقلاب در این مجله را رقم زده بود قدردانی شد.
سپس مهدی اربابی از خاطرات قبل و بعد از انقلاب در ورزش سخن گفت و این بار نوبت به ورزشکاران بزرگ پاس رسید که با اهدا نشان سپاس از کورش لرستانی، مارکار آقاجانیان، علیرضا حکیم زاده، محمد کمالی، حسین ضرابی، وحید هاشمیان، ناصر توحیدی، احمدرضا سهرابی و محسن مشیری آینه ورزان تقدیر شد. در پایان این دورهمی حسین فرکی از نحوه تشکیل تیم جدید پاس سخن گفت.



نظرات بگذارید...

Top