رسانه اروپایی: والیبال ژاپن جلوتر از والیبال ایران

رسانه اروپایی: والیبال ژاپن جلوتر از والیبال ایران
شکست تیم ملی والیبال ایران فینال مسابقات قهرمانی آسیا با واکنش رسانه اروپایی همراه بود.

به گزارش هواداری نیوز، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه با مشخص‌شدن چهره‌های برتر پایان یافت. در فینال مسابقات آسیایی، والیبال ایران با نتیجه سنگین سه بر صفر مغلوب ژاپن شد تا والیبال ژاپن در صدر آسیا قرار بگیرد. دیدار نهایی ایران و ژاپن در در سه ست و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۸ به سود سامورایی‌ها پایان یافت.

رسانه اروپایی worldofvolley درباره این بازی نوشت: ژاپن در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ قهرمان شد، ایران نقره و قطر برنز گرفت. مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳  در حالی به پایان رسید که ژاپن با برتری سه بر صفر مقابل ایران میزبان، برتری خود را تثبیت کرد. این قهرمانی سامورایی‌ها دهمین عنوان قهرمانی ژاپن است و آنها را جلوتر از کره جنوبی و ایران قرار می‌دهد که هر کدام چهار بار قهرمان شده‌اند.

این رسانه اروپایی در ادامه نوشت: «ژاپن در سه ست با امتیازهای ۲۵-۲۰، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۱۸ به پیروزی دست یافت. یوجی نیشیدا با ۱۵ امتیاز تیم ژاپنی را رهبری کرد و عنوان برترین امتیازآور مسابقه را برای خود به ارمغان آورد. در تیم ایران، میلاد عبادی‌پور با هشت امتیاز تلاش شجاعانه‌ای کرد اما نتوانست با قدرت آتش ژاپن برابری کند. در حالی که ایران به نقره بسنده کرد، قطر با پیروزی قاطع مقابل چین به مدال برنز رسید.»

این رسانه اروپایی ضمن معرفی تیم رویایی مسابقات آسیایی نوشت: «مسابقات قهرمانی والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ با پیروزی به یاد ماندنی ژاپن به پایان رسید. یوکی ایشیکاوا از ژاپن به عنوان باارزش‌ترین بازیکن (MVP) مسابقات انتخاب شد. عملکرد ایشیکاوا در طول مسابقات استثنایی بود و این بازیکن توانست ژاپن را به قهرمانی برساند و عنوان معتبر MVP را کسب کند.»



نظرات بگذارید...

Top