دیدار پرسپولیس و رونالدو در کشور بی‌طرف!

دیدار پرسپولیس و رونالدو در کشور بی‌طرف!
یکی از معروف‌ترین خبرنگاران سعودی، مدعی شد بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار می‌شود.

به گزارش هواداری نیوز؛ پس از انجام قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گمانه زنی‌ها درباره مکان تقابل تیم‌های ایرانی و عربستانی بالا گرفت. ابتدا به دلیل مشکلات VAR، برخی رسانه‌ها خبر دادند که دیدارهای پرسپولیس، سپاهان و نساجی در کشور بی طرف برگزار می‌شود.

در ادامه نیز چنین عنوان شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد تا شخصا VAR را به استادیوم‌های ایران بیاورد ولی حالا اخبار جدید و عجیبی از احتمال برگزاری تمام دیدارهای رو در رو تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشور بی طرف خبر داده می‌شود.

در شرایطی که از چند روز پیش عنوان شده بود به دنبال رایزنی‌های صورت گرفته میان تاج و رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، از امسال بازی‌های تیم‌های ایرانی و سعودی در خاک یکدیگر برگزار می‌شود، حالا ادعای جدیدی در این خصوص مطرح شده است.

عبدالعزیز المریسل که یکی از معروف‌ترین خبرنگاران سعودی است و نزدیک به ۱.۵ میلیون فالوئر نیز در توئیتر دارد، با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد که دیدارهای میان نمایندگان ایران و عربستان در کشور بی طرف برگزار می‌شود.

المریسل که ارتباط بسیار نزدیکی هم با باشگاه النصر دارد، در توئیت دیگری اعلام کرد که دیدارهای میان النصر و پرسپولیس و همچنین نساجی با الهلال و بالاخره سپاهان برابر الاتحاد، در زمین بی طرف برگزار می‌شود.

باید دید که در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت. تا زمان انتشار اطلاعیه رسمی AFC، باید منتظر ماند.



نظرات بگذارید...

Top