چین وقطر، حریفان ایران و ژاپن شدند

چین وقطر، حریفان ایران و ژاپن شدند
مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا که در مرحله یک‌چهارم نهایی به اوج حساسیت های خود رسیده امروز پنجشنبه دوم شهریور دو بازی مهم برای صعود به نیمه‌نهایی برگزار شد که ابتدا قطری ها با بازیکنان باتجربه خود نظیر یوسف اغلاف، ابراهیم ابراهیم، رنان رابیرو، وایدی رایمی و میلوش بلال در مصاف با تیم ملی کم تجربه چین تایپه به برتری 3 بر 0 رسید و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد که باید برابر تیم ملی والیبال ژاپن به میدان برود.

اصغر قلندری /به گزارش هواداری نیوز؛ در بازی دوتیم کره جنوبی و چین که در گذشته ازجمله تیم های مدعی آسیا بودند ولی در این دوره از رقابت‌ها نسبت به گذشته عملکرد چندان خوبی ندارند برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ سختی را برگزار کردند که در نهایت تیم چین توانست با برتری 3 بر 1 برابر تیم کره‌جنوبی به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود که حریف تیم ملی والیبال ایران است و باید فردا عصر برابر تیم ملی کشورمان قرار بگیرد.
در بازی حساس و در عین حال پر افت و خیر دو تیم چین و کره جنوبی ، ست اول را کره‌ ای ها از ابتدا بر تر میدان بودندو در سایه بازی خوب جووینگ و هانی جونگ ، ست اول را 25 بر 21 پیروز شدند، اما چینی‌ها از ست دوم با بازی متفاوت و هماهنگ تیمی به لطف سرویس و دفاع روی تور و توپگیری خوب خود با تکیه بر بازی مقتدرانه وانگ توانستند 25 بر 22 به پیروزی برسند.
ست سوم که به واقع می توان گفت جذاب‌ترین ست این دیدار محسوب می شد در شرایطی که بارها دو تیم به تساوی رسیدند که این تساوی تا امتیاز 26 نیز تداوم داشت نهایتاً با برتری 28 - 26 چینی ها به پایان رسید و کار به ست چهارم کشیده شد.
در ست چهارم تیم روحیه گرفته چین که دست به جوان‌گرایی زده با ارائه یک بازی بی‌نقصی که به نمایش گذاشت موفق شد با نتیجه 25 بر 18 پیروز شود تا برنده این جدال حساس باشد.
به این ترتیب تیم ملی والیبال چین فردا و در مرحله نیمه‌نهایی برابر تیم ملی والیبال ایران قرار می گیرد که در دوره گذشته 3 بر1 برابر تیم ملی کشورمان بازنده شده بود و ژاپن نیز با قطر تیم دیگر مرحله نیمه‌نهایی جدال کند تا فینالیست های این دوره مسابقات مشخص شوند.
در بازی‌های مرحله حذفی
امروز این نتایج بدست آمد.
عراق 1 - 3 تایلند
25 - 18 - 20 - 18
22 ' 25 - 25 ' 25

چین تایپه 0 - 3 قطر
16 - 15 - 23
25 - 25 - 25

چین 3 - 1 کره جنوبی
21 - 25 - 28 -25
25 - 22 - 26 - 18



نظرات بگذارید...

Top