آیمریک لاپورت به النصر پیوست

آیمریک لاپورت به النصر پیوست
با اعلام رسمی باشگاه النصر آیمریک لاپورت، ملی‌پوش اسپانیایی که پیش از این در منچسترسیتی بازی می‌کرد به این باشگاه عربستانی پیوست.

به گزارش هواداری نیوز؛  باشگاه النصر یکی دیگر از خرید‌های بزرگ خود را رسمی کرد و با قراردادی به ارزش ۲۷.۵ میلیون یورو آیمریک لاپورت را از منچسترسیتی به خدمت گرفت.

این مدافع ۲۹ ساله اسپانیایی فصل گذشته کمتر توانست نظر مثبت پپ گواردیولا را جلب کرده و از دقایق کم حضورش در زمین راضی نبود. لاپورت فصل گذشته تنها در ۱۲ بازی لیگ برتر حضور داشت و این هفته هم در ترکیب پپ برای بازی با نیوکسل حضور نداشت.

از سوی دیگر خرید مدافعی مثل یوشکو گواردیول در تابستان امسال باعث شدیدتر شدن رقابت در پست او شده بود و در نهایت لاپورت به مدیران سیتی اعلام کرد که در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب خواهان ترک قهرمان اروپا است. از قرارداد او با سیتیزن‌ها دو فصل دیگر باقی مانده بود.

اما این مدافع اسپانیایی که در ژانویه ۲۰۱۸ از بیلبائو به سیتی پیوسته بود صرفنظر از فصل گذشته در سال‌های قبل نقش مهمی در ترکیب دفاعی تیم پپ گواردیولا داشت.

النصر که فصل گذشته کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفته بود با جذب لاپورت پنجمین خرید تابستانی‌اش از اروپا را انجام داد. پیش از این النصری‌ها موفق به جذب سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، سکو فوفانا و الکس تلس شده بودند.



نظرات بگذارید...

Top