فوتبال شهیدقندی معلق بین بودن یا نبودن؛ مدیر عامل استعفا داد

فوتبال شهیدقندی معلق بین بودن یا نبودن؛ مدیر عامل استعفا داد
تیم فوتبال شهید قندی یزد تنها نماینده استان یزد در لیگ دو فوتبال کشور برای حضور در فصل جدید با مشکلات عدیده‌ای روبرو است.

به گزارش هواداری نیوز؛ تیم فوتبال شهید قندی یزد کار خود را از سال ۱۳۸۰ با قهرمانی در لیگ استانی و صعود به لیگ دسته دو فوتبال ایران شروع و پس از آن برای اولین در تاریخ فوتبال استان یزد به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد.

شهید قندی هر چند یک سال بیشتر در لیگ برتر نبود اما آنقدر آن صحنه‌ها و شوق یزدی‌ها برای فوتبال دوستان ایرانی جالب بود که با گذشت نزدیک به دو دهه، همچنان فوتبال یزد را با نام شهید قندی می‌شناسند.

تیم قندی در چند سال گذشته با مشکلات و حواشی زیادی مواجه بود؛ بعد از چند سال دوری از سطح اول فوتبال ایران، اکنون در لیگ دو حضور دارد و هر فصل نیز از مدعیان صعود بوده اما در هفته‌های پایانی هر فصل به دلایل عجیبی از صعود بازمی‌ماند؛ یک سال به دلیل تعطیلی لیگ به واسطه شیوع ویروس کرونا، یک بار به دلیل شائبه تبانی، یک بار به علت دیرآمدن نیروی انتظامی و در فصل گذشته نیز به دلیل سهل انگاری مدیران این باشگاه در جذب «مقداد اکبرخواه» که باشگاه داماش گیلان مدعی شد این بازیکن از نامه فسخ قرارداد جعلی استفاده کرده است، از صعود به لیگ دسته یک بازماند.

حالا حدود یک ماه تا آغاز مسابقات فصل جدید لیگ دو فوتبال کشور باقی مانده و تیم‌های مدعی علاوه بر به خدمت گرفتن بازیکنان مدنظر خود، تمرینات و اردوهای آماده سازی خود را هم برای حضور مقتدرانه در این رقابت ها آغاز کرده‌اند، اما از تیم شهید قندی یزد تنها نماینده استان در لیگ دسته دوم خبر چندانی برای ادامه تیم‌داری مخابره نمی‌شود و برخی خبرهای غیررسمی حکایت از آن دارد که مدیران این باشگاه به دنبال فروش سهمیه استان یزد هستند.

مدیر عامل قندی استعفا داد

شامگاه روز گذشته نیز خبری در فضای مجازی با عنوان استعفای مدیر عامل این باشگاه در فضای مجازی منتشر شد که «محمد فاضل یوسفی» مدیر عامل این باشگاه ظهر امروز در این رابطه در گفت‌وگو با ایسنا،‌ این خبر را تایید کرد.

وی گفت: منابع مالی باشگاه تاکنون در حالی تامین نشده است که نیاز اساسی و اصلی یک باشگاه فوتبال، تامین شدن منابع مالی است و تنها دلیل استعفایم، تامین نشدن همین نیاز های مالی است.

ورزش و جوانان استان به دنبال حل مشکل

«زهیر حاجی حسینی» مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت این تیم گفت: مجموعه تیم قندی از تیم های باسابقه و پرطرفدار استان است و در یک ماه گذشته نشستی با مجموعه هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه برگزار و آخرین وضعیت و مشکلات این باشگاه بررسی شد.

حاجی حسینی با بیان اینکه عمده مشکل این مجموعه، مشکل مالی بوده است، گفت: قرار شد با حمایت مجموعه مدیریتی استان و مجموعه شهید قندی این مشکلات برطرف شود و تیم بتواند در لیگ دو حضور داشته باشد.



نظرات بگذارید...

Top