استقلال دست خالی به تهران بازگشت!

استقلال دست خالی به تهران بازگشت!
تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه یکم شهریور در ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان که حدود ۶۰ هزار هوادار دو تیم را در خود جای داده بود به مصاف یکدیگر رفت که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک برصفر برنده این دیدار هیجان انگیز شد.

اصغر قلندری/به گزارش هواداری نیوز؛ متن گزارش این بازی بدین شرح است:

ترکیب تیم سپاهان: پیام نیازمند ، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد( از دقیقه۸۰ سیاوش یزدانی) ، رضا شکاری( از دقیقه ۲+۹۰ کاوه رضائی) فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو.
سرمربی ژوزه مورایس

ترکیب استقلال: حسین حسینی، محمد حسین مراد مند، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، صالح حردانی ( از دقیقه ۷۶ آرمان رمضانی ) ابوالفضل جلالی ( از دقیقه ۹۰ پیمان بابائی )
زبیر نیک نفس( از دقیقه ۹۰ جعفر سلمانی )مهدی مهدی پور، آرش رضا وند،کوین بامگا و ارسلان مطهری( از دقیقه ۷۷ مهرداد محمدی)
سرمربی جواد نکونام

داور کوپال ناظمی.

کمک داوران فرهاد مروجی، حسن انتظاری و داور چهارم حسین نجاتی

گل : (دقیقه ۹+۴۵) توسط رضا اسدی برای سپاهان

اخطار: رضا شکاری( دقیقه ۴۵) فرشاد احمدزاده ( دقیقه ۷۱) از سپاهان، ایمان سلیمی ( دقیقه ۱+۴۵) سید حسین حسب( دقیقه ۸۴) جواد نکونام سرمربی تیم استقلال تیز ( دقیقه ۸۴) از استقلال.
اخراج؛ فرشاد احمدزاده ( دقیقه ۸۵) با دریافت کارت زرد دوم از تیم سپاهان

دوتیم بزرگ و مدعی قهرمانی در بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که دو هفته گذشته را با پیروزی پشت گذاشته بودند از شروع بازی سرسختانه به مبارزه جانانه ای پرداختند و یک بازی جذاب، سرعتی و پربرخورد را به نمایش گذاشتند و به بازی تهاجمی روی آوردندکه هواداران دو تیم را به وجد آورده بود.
ظاهراً در امور دفاعی دو تیم به لحاظ تجربه در جنگ های فیزیکی وبازی قدرتی به ویژه توپهای هوائی عملکرد خوبی داشتند. اما فشار حملات زرد پوشان سپاهان روی دروازه حسینی سبب‌ گردید توپ با دست سلیمی که به هوا بلند کرده بود اصابت کند و ناظمی داور این بازی که در نزدیکی صحنه حضور داشت و برخورد توپ با دست سلیمی را به عینه دیده بود نقطه پنالتی را نشان داد که ضربه پنالتی رضا شکاری را حسینی دفع کرد اما در برگشت خود شکاری توپ را درون دروازه استقلال جای داد که اعتراضات شدید بازیکنان ، جواد نکونام و کادر فنی و برخورد فیزیی چندتن از هواداران بازی را برای مدت طولانی متوقف کرد وسرانجام یکی از دستیاران نکونام با کارت قرمز جریمه شد و با وجود ۹ دقیقه وقت اضافی دو تیم با همین نتیجه یک برصفر به سود سپاهان به رختکن رفتند.
نیمه دوم آبی پوشان استقلال برای جبران گل خورده به حملات خود افزودند ودر دقیقه ۵۲ توپ ارسالی به پشت مدافعان سپاهان را مطهری که در وضعیت خوبی برای گلزنی قرار داشت با ضربه نچندان خوب توپ را با کمی اختلاف از بالای دروازه پیام نیازمند به بیرون فرستاد.
در دقیقه ۵۹ هم توپ ارسالی مهدی پور در دهانه دروازه سپاهان با ضربه سر مردمند با اختلاف ناچیزی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت که آه از نهاد نکونام برخواست!
فرصت ها یکی پس از دیگری با جای گیری و توپگیری عالی نیازمند برای استقلال از دست می رفت که در ادامه ارسال رضائیان از نقطه کرنر با ضربه سر اسدی می توانست گل دوم طلایی پوشان را هم رقم بزند که با اختلاف اندکی دور از دسترس حسینی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. ضمن اینکه ضربه سهمگین محمدی از گوش چپ محوطه جریمه سپاهان را پیام نیازمند با عکس العمل خوب خود مهار کرد و این فرصت هم از شاگردان پر تلاش جواد نکونام گرفته شد ودر هفت دقیقه وقت اضافی نیمه دوم هم مهاجمان استقلال هر توپی را که به سمت دروازه سپاهان شوت کردند با واکنش خوب نیازمند روبرو شد واین بازی بسیار سخت با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت.



نظرات بگذارید...

Top