یشکسوت فوتبال وفوتسال در هیاُت فوتبال خودزوق

یشکسوت فوتبال وفوتسال در هیاُت فوتبال خودزوق
بازیکن ریزنقش وخلاق فوتبال و فوتسال قدیمی اهواز و اصفهان، باکوله باری از تجربه سکاندار هیاُت فوتبال شهر خورزوق شد.

اصغر قلندری/به گزارش هواداری نیوز؛ فریدون بابائی ازجمله مفاخراخلاق مدار وبا فرهنگ فوتبال در سال ۱۳۳۷ در آبادان متولد شد و از شش سالگی ساکن شهر اهواز گردید، واز آنجائی که عاشق فوتبال بود از سن ۱۲سالگی فوتبال را با تیم های نوجوانان جنوب اهواز وجوانان شاهین (شهباز) آغاز کرد، وبا ارائه بازی های قابل قبول به تیمبزرگسالان پیوست وهمراه این تیم به عناوین خوبی دست یافت.
باشروع جنگ تحمیلی که اکثر ساکنان خوزستان به استان اصفهان نقل مکان کردند همراه با خانواده به شهر خورزوق مهاجرت نمود وهمراه تیم های ستاره طلایی،۲۲بهمن و استقلال خورزوق به چندین مقام قهرمانی نائل شد، و درسال۱۳۶۲ بعداز قهرمانی درلیگ مناطق و شهرستانها درلیگ استان به همراه تیم منتخب برخوار بعد از تیم های کاشان و سپاهان اصفهان به مقام سوم نائل گردید .
در همین سال به تیم منتخب اصفهان دعوت شد سپس برای تیم های باشگاهی اصفهان، فلات ایران ونهایتاً پالایشگاه (هسا) بازی کرد. درخشش، بابائی در تیم (هسا) باعث شد تا مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و به استخدام این پالایشگاه در آید که تا سال ۱۳۹۲در تربیت بدنی این کارخانه مشغول کارشد و در طول دوران اشتغال به عنوان بازیکن، مربی و سرپرست تیم‌های ورزشی، مدیر مدرسه ورزش و مسئول تربیت بدنی منشأ خدمت ارزشمندی شد که درخشان ترین دوران حضور هفت ساله اش در مسابقات کشوری، در چند رشته ورزشی ازجمله فوتسال، والیبال، بسکتبال، تکواندو، وهندبال خلاصه‌ می شد که عناوین خوبی را در کارنامه درخشان خود دارد.
وی تمام موفقیت های خود را مرهون زحمات مربیان ارزنده لفته سه برادران، رضا پورگر، محمودبابایی. احمدرضانکوبین ، محمود ابراهیم زاده. غلام معینی و علی جباری می داند .
فریدون بابائی که ازجمله مدیران با کفایتی است، از تیم فوتسال اصفهان نیز خاطره خوشی دارد که به عنوان مدیر تیم فوتسال اصفهان در خدمت سرمربی خوشنام و با دانشی بنام منصور ابراهیم زاده، مربی صاحب نامی نظیراحمدرضا نکوبین و بازیکنان شایسته ای مثل حسین صمدی، مسائلی ، باریکرو، صادق مرادی، حسین افضلی ، علی خسروی، شاه نظری، شاهزیدی. آرش کریمی، قاسمی، نوربخش ، احمد باغبانباشی و محمد افسرده بوده است .
بابائی با این رزومه پس از بازنشستگی با عنوان مدیر شورای ورزشی صندوق قرض‌الحسنه کارگشایی ورزش شهر خورزوق، خدمت به نونهالان نوجوانان و جوانان این شهر را برگزید و با برگزاری مسابقات گوناگونی از هرگونه خدمتی در راستای ایجاد شور ونشاط و سلامتی جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرد و اخیراً نیز با راُی مسئولان ورزش به عنوان سرپرست هیاُت فوتبال شهر خورزوق منصوب شد تا در امر شکوفایی استعدادهای درخشان فوتبال این شهر نیز سهم بسزائی داشته باشد.


ناشناس



نظرات بگذارید...

Top