یحیی آل کثیر را می خواهد!

یحیی آل کثیر را می خواهد!
عیسی آل کثیر هنوز مشکل قراردادش با سپاهان حل نشده و طی 24 ساعت اخیر زمزمه هایی در مورد احتمال بازگشت او به پرسپولیس شنیده می شود.

به گزارش هواداری نیوز و به نقل از طرفداری، همین چند روز قبل بود که یحیی گل‌محمدی در  نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم در هفته اول رقابت های لیگ، در پاسخ به سال یکی از خبرنگاران در مورد احتمال بازگشت عیسی آل کثیر با لبخندی طعنه آمیز تاکید کرد: شما صحبت‌هایی می‌کنید که من الان می‌شنوم! ما چنین گزینه‌ای نداریم که مازاد تیم‌های دیگر را بخواهیم. چنین مسئله‌ای وجود ندارد.

جالب اینجاست که تنها گذشت 12 روز کافی بود تا یحیی گل محمدی تغییر نظر داده و شنیده می شود او تمایل دارد بار دیگر این مهاجم را جذب کند. 

واقعیت قضیه این است که هنوز مشکل قرارداد عیسی با باشگاه سپاهان حل نشده و به همین دلیل هنوز مجوز بازی برای سپاهان را پیدا نکرده است. از سوی دیگر یحیی گل محمدی نیز امید خود را برای جذب مهاجم خارجی از دست داده. او طی این چند سالی که در پرسپولیس حضور داشته بازیکنانی چون استوکس، اوساگونا، تمیروف، پریرا و شیخ دیاباته را به عنوان مهاجم خارجی جذب کرده که هیچکدام کارنامه خوبی نداشته اند و تنها مهاجم خوبی که جذب شد لوکادیا بود که او هم از سوی باشگاه جذب شد.

همین موضوع باعث شده سرمربی سرخ ها نسبت به جذب مهاجم دچار وسواس شده و تنها مهاجم هایی را می پسندد که رقمی بیش از 2 میلیون یورو برای پرسپولیس هزینه در بر دارند. کما این که او در تمام روزهای قبل تنها یک مهاجم را به باشگاه معرفی کرد که تنها هزینه رضایت نامه او 4 میلیون دلار اعلام شده است.

همین موضوع باعث شده گل محمدی با توجه به وضعیت عیسی آل کثیر نیم نگاهی نیز به او داشته باشد و از آن جایی که عیسی درحال حاضر بازیکن سپاهان است اما نمی تواند برای این تیم بازی کند باید به شکل قرضی به پرسپولیس ملحق شود.

در این میان شنیده می شود سپاهانی ها حاضر هستند در قبال انتقال سینا اسدبیگی، رضایت نامه عیسی را صادر کنند.

تمام این شایعات درحالی در فضای مجازی منتشر می شود که باشگاه پرسپولیس در جریان آن قرار ندارد و گویا هماهنگی هایی بین خود یحیی گل محمدی و عیسی آل کثیر انجام شده است.

از این رو باید منتظر بود و دید یحیی باز هم برای چندمین بار طی همین چند هفته اخیر تغییر نظر داده و تصمیم تازه ای خواهد گرفت یا نه.

گفتنی است شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی، دروازه بان 19 ساله برزیلی، یاسین سلمانی و یکی دو گزینه دیگر بازیکنانی بودند که یحیی گل محمدی ابتدا در مورد آن ها تصمیم دیگری داشت اما درنهایت و با گذشت مدتی نظرش عوض شد و تصمیم دیگری در مورد هر یک از این نفرات اتخاذ کرد.



نظرات بگذارید...

Top