پشت پرده موافقت گل محمدی با جدایی مهدی عبدی

پشت پرده موافقت گل محمدی با جدایی مهدی عبدی
مهدی عبدی که به خاطر تمجید های رضا درویش مورد غضب یحیی گل محمدی قرار گرفت روز قبل به تراکتور پیوست.

به گزارش هواداری نیوز و به نقل از طرفداری، مهدی عبدی در تمامی بازی‌های دوستانه پیش از آغاز فصل پرسپولیس حداقل یک نیمه را بازی کرد اما از وقتی که رضا درویش اعلام کرد بهتر است جای مهاجم خارجی بیشتر از امثال عبدی در تیم استفاده شود، یحیی گل‌محمدی به‌طور کل او را از برنامه‌های تاکتیکی تیمش کنار گذاشت. به طوری که سرمربی پرسپولیس، حتی گل زیبای عبدی در بازی دوستانه هفته پیش پرسپولیس با فجر سپاسی را هم مثل تمام گل ها و پاس گل های این مهاجم جوان در بازی های پیش فصل نادیده گرفت و رای به جدایی این مهاجم داد.

جالب این که گل محمدی در بازی با تراکتور حتی از بازیکنان جوانی چون میلاد سورگی هم بهره برد اما به مهدی عبدی بازی نداد تا مشخص شود به گلزن پرسپولیس در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا اعتقاد ندارد.

به هر روی یحیی گل محمدی درنهایت مهدی عبدی را از برنامه‌های تاکتیکی‌اش کنار گذاشت و با جدایی او هم موافقت کرد تا فشار حداکثری را روی باشگاه پرسپولیس و رضا درویش برای جذب مهاجم وارد کند. آن هم در شرایطی که پرسپولیس به شدت در خط حمله با مشکل مواجه است اما بازیکن مورد تایید مدیرعامل باشگاه را کنار گذاشت تا حالا توپ در زمین درویش باشد و فردا هر ناکامی به واسطه جذب نشدن مهاجم به پای درویش نوشته شود.

باید منتظر بود و دید مهدی عبدی در تراکتور می تواند با درخشش خود به گل محمدی ثابت کند در تمام این سال ها اشتباه می کرده یا نه.

 


نظرات بگذارید...

Top