ترکیب تیم ملی کشتی آزاد روسیه برای شرکت در مسابقات جهانی کامل شد

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد روسیه برای شرکت در مسابقات جهانی کامل شد
با توجه به مشخص شدن تکلیف ملی‌پوشان دو وزن ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم، ترکیب تیم ملی آزاد روسیه برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد مشخص شد.

به گزارش هواداری نیوز؛ تیم ملی روسیه با اتفاقاتی که اخیراً رخ داده و تعاملاتی که با IOC و اتحادیه جهانی کشتی داشته، امیدوار است بتواند مثل مسابقات نوجوانان و جوانان جهان، در پیکار‌های قهرمانی بزرگسالان جهان در صربستان هم حضور داشته باشد.

کشتی‌گیران روسیه و بلاروس که از ابتدای جنگ روسیه علیه اوکراین، از سوی UWW با محرومیت مواجه شده بودند، امسال توانستند بدون احتساب امتیاز تیمی، به نام AIN (بی‌طرف) در مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان در استانبول و اردن شرکت کنند و حتی تاکنون میزبانی دو کشور لهستان و فنلاند از مسابقات جوانان و زیر ۲۳ سال جهان به دلیل عدم صدور ویزا برای تبعه‌های روس و بلاروس، از آن‌ها گرفته شده است. به همین دلیل آن‌ها امیدوار هستند که در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد که قطعاً مهم‌ترین مسابقه جهانی در رده‌های سنی مختلف است و امسال نیز از جهت توزیع سهمیه‌های المپیک از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود، شرکت داشته باشند.

روس‌ها چندی پیش مسابقات انتخابی کشتی آزاد خود را برگزار کردند تا مشخص شود قول و وعده بازگشت به مسابقات را خیلی جدی قلمداد کرده‌اند.

به این ترتیب زائور اوگویف در ۵۷ کیلو، عباس گادژی ماگمادوف در ۶۱ کیلو، شامیل ممدوف در ۶۵ کیلو، ایگنی ژربایف در ۷۰ کیلو، ترمن والی‌اف در ۷۴ کیلو، اخمد عثمانوف در ۷۹ کیلو، ارسلان باگیف در ۸۶ کیلو، ولادیسلاو والی‌اف در ۹۲ کیلو، علیخان جبرائیل‌اف در ۹۷ کیلوگرم و عبدالله قربان‌اف در ۱۲۵ کیلوگرم نفرات برتر مسابقات قهرمان کشوری بودند که در دو وزن ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم باتوجه به اینکه زائوربک سیداکوف و عبدالرشید سعدالله‌اف از شرکت در مسابقات معاف بودند، قرار شد نفرات برتر کشوری در زمانی دیگر با این دو قهرمان المپیک کشتی بگیرند که این اتفاق طی روز‌های گذشته رخ داد و سیداکوف و سعدالله‌اف با عبور از والی‌اف و جبرائیل‌اف، ملی‌پوش تیم ملی کشتی آزاد روسیه در مسابقات جهانی شدند.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان طی روز‌های ۲۵ تا ۲۸ شهریور در صربستان برگزار می‌شود.



نظرات بگذارید...

Top