دوره تخصصی بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی در بازیکنان فوتبال اختتام یافت

دوره تخصصی بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی در بازیکنان فوتبال اختتام یافت
دوره تخصصی بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی در بازیکنان فوتبال که توسط باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد،پایان پذیرفت.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دوره تخصصی بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی در بازیکنان فوتبال به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که از ۲۳ مرداد آغاز شده بود امروز ۲۸ مرداد پایان یافت.
پروفسور ماگنی موهر از دانمارک در ۲ بخش تئوری و عملی مدرس این دوره بود و تمرینات استقامتی در فوتبال، آینده فوتبال مدرن، تمرینات شدید در فوتبال، بلوغ بیولوژیکی و تمرین بازیکنان جوان فوتبال، تمرینات توان در فوتبال، خستگی در فوتبال، آزمون‌های آمادگی در فوتبال و سنجش آمادگی جسمانی در بازیکنان جوان فوتبال از جمله مباحثی بود که در این دوره تدریس شد.
محمد یاوری پیش‌کسوت سپاهان، علی بصیریان مدیر آکادمی، امراله سلطانی مسؤول کمیته استعدادیابی و غلامرضا جعفری مدیر فنی آکادمی در جلسه اختتامیه این دوره بدنسازی حضور داشتند.
مربیان آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که در این دوره حضور پیدا کرده بودند، در بخش پایانی سؤالات و چالش‌های ذهنی خود را با پروفسور ماگنی موهر در میان گذاشتند.
لازم به ذکر است، پروفسور ماگنی موهر مدرس این دوره، سابقه مربیگری در امر بدنسازی تیم ملی دانمارک در جام جهانی ۲۰۰۲ ، آنالیزور مسابقه در باشگاه یونتوس (۱۹۹۹-۲۰۰۳) دستیار آقای پروفسور بانگسبو، مشاور علمی باشگاه چلسی (۲۰۰۹ - ۲۰۱۱) در زمان سرمربیگری کارلو آنجلوتی، مشاور بدنسازی فدراسیون فوتبال دانمارک و UEFA (۲۰۰۲-۲۰۰۳) ، مدرس برجسته بالاترین سطح دوره بدنسازی FIFA و AFC از سال ۲۰۰۲ و مدرس دوره‌های زیادی در سطح جهانی ، مشاور علمی باشگاه آ. ث میلان در زمان سرمربیگری کلاریان سیدورف، مربی بدنسازی و مسئول عملکرد تیم ملی کامرون (۲۰۱۸ - ۲۰۱۹) و سوابق عملی و حرفه‌ای متعدد در تیم‌های باشگاهی و ملی را در کارنامه خود دارد.



نظرات بگذارید...

Top