مدال‌های پاراآسیایی در انتظار قایقرانان ایرانی

مدال‌های پاراآسیایی در انتظار قایقرانان ایرانی
کمک مربی تیم ملی پاراکانو از آمادگی بالای ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو خبر داد و برای کسب مدال توسط آن‌ها ابراز امیدواری کرد.

به گزارش هواداری نیوز و به نقل از ایرنا؛ تیم ملی پاراکانو کشورمان با سه ورزشکار قرار است به مسابقات قهرمانی جهان در کشور آلمان اعزام شود. شهلا بهروزی‌راد، اسلام جاهدی و سعید حسین‌پور قایقرانان بخش پاراکانوی ایران در این رقابت‌ها هستند. مسابقات قهرمانی جهان روزهای یکم تا پنجم شهریورماه در دویسبورگ آلمان برگزار می‌شود و ورزشکاران پاراکانو کشورمان از شانس خوبی برای کسب مدال و کسب سهمیه المپیک برخوردار هستند. پدرو سنا به عنوان سرمربی، محسن میلاد به عنوان مربی پاراکانو و صبا رحمتی نیز به عنوان کمک مربی نیز این تیم را همراهی می‌کنند. این تیم در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد. صبا رحمتی اظهار داشت: کارشناس ارشد فیزیولوژی هستم و در گذشته ملی‌پوش قایقرانی بودم. الان هم به عنوان کمک مربی پدرو سنا مشغول به کار هستم.

وی در مورد وضعیت اردو بیان کرد: در حال حاضر سه ورزشکار بانو و سه ورزشکار مرد در اردوی تیم ملی هستند که بعد از کلاس‌بندی مسابقات ازبکستان بلافاصله برای آماده‌سازی جهت حضور در بازی‌های پاراآسیایی شروع شد. تمرینات به صورت منظم در حال برگزاری است و بچه‌ها از نظر فنی و آمادگی بدنی مشکلی ندارند و از نظر ذهنی نیز در شرایط مطلوبی هستند. ما خیلی امید داریم در بازی‌های آسیایی همه مدال کسب کنند.

کمک‌ مربی تیم ملی پاراکانو در مورد مسابقات قهرمانی جهان آلمان نیز گفت: هفته آینده برای مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه با سه ورزشکار به آلمان اعزام می‌شویم. بعد از این مسابقات، هدف ما روی بازی‌های آسیایی هانگژو است. تا اینجای کار هیچ مشکلی نداشتیم؛ فقط بحث کم آب شدن ورزشگاه آزادی بود که آن هم به لطف فدراسیون و هماهنگی با کمیته پارالمپیک، تا یک جایی کار را پیگیری کردند و ما شانس آوردیم دریاچه کامل خشک نشد. البته اگر برای آب دریاچه اتفاقی رخ دهد، می‌شود اردوهای برون‌مرزی برگزاری کنیم که این زحمت‌ها به ثمر بنشیند و آن نتیجه‌ای که می‌خواهیم را به دست بیاوریم.

وی در مورد شانس ملی‌پوشان پاراکانو در بازی‌های آسیایی گفت: بچه‌های ما کلاس‌بندی جداگانه دارند و رقیب همدیگر نیستند و هر کدام از آن‌ها نیز عنوان‌دار کلاس‌های خودشان هستند. ما امید داریم سارا عبدالملکی و سعید حسین‌پور مجددا عنوان خود را تکرار کنند و بچه‌های عنوان‌دار دیگرمان نیز دوباره بتوانند جایگاه خود را در بازی‌های آسیایی حفظ کنند.



نظرات بگذارید...

Top