مدال نقره میکس تفنگ بادی در قهرمانی جهان باکو

مدال نقره میکس تفنگ بادی در قهرمانی جهان باکو
تیم میکس تفنگ بادی ایران با ترکیب شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام در قهرمانی جهان باکو به مدال نقره رسید.

به گزارش هواداری نیوز و به نقل از ایسنا، تیم میکس تفنگ بادی ایران با ترکیب شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام در فینال قهرمانی جهان باکو مقابل چین با نتیجه ۲ بر ۱۴ شکست خورد و به مدال نقره رسید. 

این تیم در مرحله مقدماتی با رکورد ۶۳۲.۵ در رده دوم ایستاده و به فینال رسیده بود. در این مسابقات سهمیه المپیک توزیع می‌شود اما ماده میکس سهمیه المپیک ندارد. تیم چین اول و تیم فرانسه سوم شدند.

در روز نخست این مسابقات تیم تپانچه بادی زنان به مدال برنز رسید. هانیه رستمیان، مینا قربانی، امیر جوهری خو، وحید گلخندان و سجاد پورحسینی به فینال تپانچه بادی نرسیدند.

تنها گلنوش سبقت الهی به فینال تپانچه بادی راه یافت که او هم در فینال به دلیل مشکل فنی و با تصمیم داور از خط مسابقه کنار گذاشته و هشتم شد و سهمیه المپیک از دست رفت. 

در ادامه مسابقات امروز مقدماتی و فینال ماده میکس تپانچه بادی انجام خواهد شد. علی دوستی نیز در ماده اسکیت در حال رقابت است.

مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و توزیع سهمیه المپیک از ۲۶ مرداد تا سوم شهریور با حضور ۱۰۱ کشور در باکو در حال برگزاری است. در این مسابقات در هر ماده چهار سهمیه المپیک توزیع می‌شود. هانیه رستمیان در دوره قبل مسابقات قهرمانی جهان در ماده تپانچه ۲۵ متر اولین سهمیه المپیک پاریس را برای کاروان ایران کسب کرده بود. 



نظرات بگذارید...

Top