جوانان واترپلو کار سختی در قهرمانی جهان دارند

جوانان واترپلو کار سختی در قهرمانی جهان دارند
رئیس فدراسیون شنا، گفت: با کسب سهمیه یونیورسالیتی، اگر هیچ سهمیه مستقیم المپیک هم نگیریم، یک نماینده ایران می‌تواند به پاریس اعزام شود.

به گزارش هواداری نیوز، محسن رضوانی در خصوص وضعیت تیم‌های جوانان و بزرگسالان واترپلو ایران، اظهار داشت: تیم جوانان موفق شد نایب قهرمانی آسیا شود و اکنون باید در رقابت‌های جهانی حاضر شویم. گروه‌بندی انجام شده و چین و کانادا، رقیبان ما در مرحله گروهی هستند. چین در پس از باخت در رقابت‌های آسیایی به دنبال انتقام است و کانادا نیز تیم ساده‌ای نیست. از طرف دیگر تاریخ مسابقات با امتحانات همزمان شده و کار را برای ما سخت کرده است.

وی افزود: در حال حاضر هدف اول ما تیم واترپلو جوانان است. برای کسب آمادگی، به دنبال توافق با یک تیم خارجی هستیم تا اردوی مشترکی را برگزار کنیم. تیم بزرگسالان نیز همزمان با جوانان اردو خواهد داشت اما از آنجایی که رقابت‌های قهرمانی آسیا امسال برگزار نمی‌شود، تا آذر در مسابقه‌ای شرکت نمی‌کنند. برگزاری اردوی بزرگسالان برای این است که با ایجاد وقفه‌های طولانی، آمادگی ملی‌پوشان از بین نرود.

رئیس فدراسیون شنا با اشاره به شانس ملی‌پوشان شنا برای کسب سهمیه المپیک، عنوان کرد: توانستیم با رایزنی‌، سهمیه یونیورسالیتی را بگیریم. اگر هیچ کدام از شناگران ما نتوانند سهمیه مستقیم بگیرند، بازیهم یک شناگر در المپیک خواهیم داشت. سامیار عبدلی تمرینات و روند بسیار مثبتی دارد و مهرشاد افقری هم در حال حاضر به اردوی ترکیه اعزام شده و زیر نظر مربیان ایرانی و خارجی در حال تمرین است. این ۲ نماینده ایران در ایتالیا برای کسب سهمیه المپیک به رقابت می‌پردازند و امیدواریم هر ۲ آن‌ها بتوانند سهمیه را کسب کنند.

وی در مورد روند رشته شیرجه نیز، گفت: ملی‌پوشان جوان و بزرگسال را به مسابقات روسیه اعزام خواهیم کرد. سام واژیر که از او به عنوان پدیده شیرجه ایران یاد می‌شود در کانادا تمرین می‌کند و شرایط او را تحت نظر داریم.



نظرات بگذارید...

Top