فوتسال ایران فراتر از آسیاست

فوتسال ایران فراتر از آسیاست
حمید طیبی در خصوص قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: وحید شمسایی و شاگردانش در این مسابقات نشان دادند که سطح کیفی فوتسال ایران فراتر از آسیاست.

به گزارش هواداری نیوز، حمید طیبی در خصوص قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: وحید شمسایی و شاگردانش در این مسابقات نشان دادند که سطح کیفی فوتسال ایران فراتر از آسیاست. قهرمانی در این مسابقات در سایه تجربه و جوانی بازیکنان حاضر در تیم و درایت مدیران و کادر فنی اتفاق افتاد که اگر این ‌مهم ادامه یابد، می‌تواند در جام جهانی هم به موفقیت ایران بیانجامد. مدیریت احسان اصولی، عضو هیات رئیسه و مسوول کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست کاروان اعزامی توانست نظم بسیار خوبی در این سفر ایجاد کند تا بازیکنان با فراغ بال به فکر بازی‌ها باشند.
وی افزود: به وحید شمسایی و دیگر اعضای کادر فنی، بازیکنان و به خصوص ابوالفضل کریمیان مدیر تیم و بهروز عظیمی و علی اکرمی به عنوان دو بازیکن ارزنده فوتسال خراسان این قهرمانی را تبریک می‌گویم. امید است با تداوم حضور و تلاش بی وقفه بتوانند در جام جهانی هم برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کنند.
طیبی در خصوص وضعیت مصدومیت ستاره فوتسال ایران تاکید کرد: متاسفانه حسین طیبی به دلیل مصدومیت جام ملت‌ها را از دست داد ولی با پیگیری تمرینات و روند درمان، به لطف خدا تا جام‌جهانی شرایط خود را پیدا خواهد کرد و در صورت صلاحدید کادر فنی در کنار دیگر بازیکنان در ازبسکتان حاضر خواهد بود.
اما آیا تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی موفق خواهد شد؟ وی پاسخ داد: موفقیت در جام جهانی نیازمند تدارکات قوی‌تری است و مطمئن هستم فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. جامعه فوتسال کشور هم در کنار تیم ملی و کادر فنی آن خواهد بود و می‌توانیم قدرت خود را به رخ فوتسال جهان بکشیم. نکته مثبت دیگر جام ملت‌های فوتسال آسیا، موفقیت تیم ملی فوتسال افغانستان با سرمربیگری مجید مرتضایی و کادر مشهدی این تیم بود که جای خوشحالی و تبریک دارد و امیدوارم این تیم نیز در جام جهانی موفق باشد.



نظرات بگذارید...

Top