علیپور: پرسپولیس اولویت اول من است

علیپور: پرسپولیس اولویت اول من است
در فاصله ۲‌هفته مانده به پایان لیگ پرتغال، خبرهایی درخصوص احتمال بازگشت علیپور به فوتبال ایران شنیده می‌شود و این در حالی است که قرارداد علیپور با ژیل‌ویسنته رو به اتمام است.

به گزارش هواداری نیوز، مهاجم ایرانی باشگاه ژیل‌ویسنته، در فاصله ۲‌هفته مانده به پایان لیگ پرتغال، خبرهایی درخصوص احتمال بازگشت او به فوتبال ایران شنیده می‌شود و این در حالی است که قرارداد علیپور با ژیل‌ویسنته رو به اتمام است.

او در گفت‌وگویی درباره شرایط تیمش گفت: در حال حاضر با ۳۳امتیاز در رده دوازدهم قرار داریم و می‌توانیم در ۲بازی پایانی هم نتایج خوبی بگیریم. اگر خوب امتیاز بگیریم حتی می‌توانیم به رده هشتم هم صعود کنیم. در مجموع فصل بدی نبود ولی می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم.

او همچنین درباره آسیب دیدگی خود توضیح داد: من یک مصدومیت سخت را پشت سر گذاشتم و طبیعتا بعد از آن آسیب‌دیدگی، برای بازگشت به دوران خوبم نیاز به زمان داشتم. هر وقت هم که بازی کردم نهایت تلاشم این بود که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

علیپور درباره احتمال بازگشت به فوتبال ایران و خدا حافظی با باشگاه ژیل‌ویسنته اینگونه جواب داد: چیزی مشخص نیست و تصمیمی هم برای فصل بعد نگرفته‌ام. باید فصل تمام شود و در نهایت یک تصمیم خوب بگیرم.

 این احتمال هم وجود دارد که به ایران برگردم ولی باید فصل تمام شود و ببینم چه پیشنهادهایی به دستم می‌رسد.

او همچنین عنوان کرد: من پرسپولیس را دوست دارم و اگر به ایران بیایم قطعا اولویت اول من پرسپولیس خواهد بود چون خاطرات بسیار خوبی از حضور در این تیم در ذهنم دارم.

ایشان در ادامه گفت: هنوز پیشنهاد رسمی به‌دست من نرسیده ولی در یک سال گذشته چندبار این موضوع در رسانه‌ها مطرح شد و پیغام‌هایی هم به‌دست من رسید ولی شرایط برای حضور من در پرسپولیس مهیا نشد. حالا باید ببینیم در آخر فصل شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

علی علیپور در پایان درباره شرایط لیگ برتر گفت: پرسپولیس سال قبل هم چنین وضعیتی داشت و از سپاهان عقب بود. در نهایت سپاهان امتیاز از دست داد و پرسپولیس از این لغزش حریف بهترین استفاده را برد. یک امتیاز بیشتر داشتن دلیل بر این نیست که بگوییم استقلال قطعا قهرمان می‌شود. پرسپولیس بارها در چنین موقعیتی قرار گرفته و می‌داند که برای قهرمان شدن باید همه بازی‌هایش را ببرد.



نظرات بگذارید...

Top