انتهای جدول لیگ برتر همچنان داغ

انتهای جدول لیگ برتر همچنان داغ
نتایجی که 4 مدعی اصلی سقوط در هفته 26 رقم زدند، نه‌تنها گرهی را باز نکرد بلکه نشان داد جواب معادلات حل شده در یکی، دو هفته اخیر هم غلط بوده است.

به گزارش هواداری نیوز، حالا در انتهای جدول، 3 تیم 22 امتیازی داریم به علاوه یک تیم 19 امتیازی که می‌تواند این فاصله 3 امتیازی را در یک بازی جبران کند.

 صنعت نفت، برنده اصلی و بزرگ هفته بود. تیمی که در خانه توانست یکی از دو تیم بدون باخت نیمه دوم فصل را شکست بدهد و 19 امتیازی شود. آنها بسیار خوش‌شانس بودند که 3 مدعی دیگر سقوط، درمجموع فقط یک امتیاز گرفتند. حالا کمالوند و تیمش، یک بار دیگر به بقا امیدوار شده‌اند هرچند هنوز 4 هفته خیلی سخت پیش رو دارند: آلومینیوم، شمس‌آذر، ذوب‌آهن و تراکتور.

 بزرگترین بازنده هفته، نساجی بود. تیمی که با گرفتن 7 امتیاز از 3 بازی قبلی، خودش را بالا کشیده بود اما این هفته در خانه حریف تیم 10 نفره پرسپولیس نشد و باخت. این شکست یعنی ماندن روی همان 22 امتیاز. نساجی البته سرنوشتش را در دستان خودش دارد چراکه در 4 بازی باقیمانده باید با استقلال خوزستان و فولاد بازی کند یعنی دو تیم دیگر 22 امتیازی.

 استقلال خوزستان روی پیش‌بینی‌ها خط بطلان کشید و از اصفهان و بازی با سپاهان، با امتیاز خارج شد. یک امتیازی که به آنها کمک کرد از شکست فولاد و نساجی، بهره برده و درست مانند آنها 22 امتیازی شوند با این تفاوت که تفاضل گل بهتری دارند و همین یعنی شانس بیشتر برای بقا. میزبانی هفته آینده از نساجی در اهواز، نبرد ویژه آنهاست.

 فولاد با ویسی به همان راهی می‌رود که صنعت نفت رفت: هر هفته پایین‌تر از قبل و حالا فقط بالاتر از صنعت نفت. شکست‌های پیاپی باعث شده حالا آنها تفاضل گل کمتری نسبت به استقلال خوزستان و نساجی داشته باشند. فولاد در 2 هفته پایانی باید برای خودش دست به کار شود: میزبانی از پیکان و سفر به خانه نساجی در هفته آخر.



نظرات بگذارید...

Top