سرمربی جدید تیم والیبال: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم

سرمربی جدید تیم والیبال: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
موریس موتا پائز برنامه‌هایش برای هدایت این تیم در راه رسیدن به سهمیه المپیک و حضور در لیگ ملت‌ها را تشریح کرد و گفت: می‌خواهیم در بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم.

به گزارش هواداری نیوز،  «موریس موتا پائز» سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران هفته گذشته به ایران آمد تا تمرینات ملی‌پوشان را از نزدیک زیر نظر بگیرد. مسابقات لیگ ملت‌ها آخرین فرصت بلندقامتان ایران برای کسب سهمیه در المپیک پاریس است.

پائز صبح امروز یکشنبه در نشست خبری که به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد، ضمن تشریح برنامه هایش، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پائز در ابتدای این نشست خبری گفت: خیلی خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را شروع کردم، همکاری نزدیک با مرادی دارم که این موضوع اهمیت زیادی دارد. ما با قلب و عشق تمام توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم در این تابستان به مهمترین اتفاق که آن هم کسب سهمیه المپیک است، برسیم.

پائز در پاسخ به این سوال که چطور با چالش نبود بازیکنان ستاره در ترکیب تیم ملی کنار می‌آید، گفت: به نظرم نبود بازیکنان ستاره خیلی مهم نیست، عقیده من به ساختن تیم است، از دو سال پیش همین بازیکنان هم در ترکیب تیم حضور داشتند اما نتیجه خوبی نگرفتند. سیکل آمادگی برای المپیک ۴ سال است و ما می‌دانیم که زمان زیادی نداریم. به نظر من هر بازیکنی باید این باور را داشته باشد که با تمام توان برای تیم ملی تلاش کند، هر بازیکنی که این باور را نداشته باشد به درد ما نمی‌خورد. امیدوارم تابستان امسال اتفاق خوبی برای والیبال ایران رقم بزنیم.

پائز در مورد شناختش از والیبال ایران قبل و بعد از حضورش در ایران افزود: همه دنیا می دانند کیفیت والیبال ایران عالی است و چه بازیکنان خوبی دارد. از قبل هم می دانستم و الان هم حس فوق العاده‌ای دارم. ایران در سطح پایه هم بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد. عشق زیادی برای بازی در تیم ملی کشورشان دارند. ماموریت آسانی نداریم اما همه باور داریم تحقق این هدف امکان پذیر است و من‌ حس خوبی دارم که در این هدف تیم را رهبری می‌کنم.

 



نظرات بگذارید...

Top