بهتاش فریبا یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، با اشاره به تساوی ایران مقابل بلژیک، اظهار کرد: عملکرد تیم ملی در بازی با بلژیک دیدنی بود. بازیکنان با تمام وجود در زمین دویدند، تکل زدند و از جانشان مایه گذاشتند تا مقابل یکی از بهترین تیمهای جهان، دروازهمان بسته بماند.
وی افزود: شاید پیش از بازی خیلیها بر این باور بودند که ایران شکست سنگینی را متحمل میشود اما شاگردان قلعهنویی طوری بازی کردند که حتی میتوانستند این تیم را شکست دهند. در این دیدار کل تیم میخواستند موفق شوند و فعل خواستن را به بهترین شکل ممکن صرف کردند.
نظرات بگذارید...