آخرین روز از رقابتهای شمشیربازی آسیا در دهلی هند با برگزاری رقابتهای تیمی اپه همراه بود. تیم کشورمان در بازی نخست مقابل نیوزلند پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید. اپهایستهای کشورمان در این مرحله مقابل قزاقستان شکست خوردند و شانس مدال را از دست دادند.
تیم کشورمان در جدول بازندهها مقابل سنگاپور شکست خورد و مقابل ترکمنستان پیروز شد تا در نهایت پانزدهم شود. بدین ترتیب پرونده شمشیربازی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیای هند بسته شد.
نظرات بگذارید...