در رقابتهای روز سوم مویتای قهرمانی جهان، چهار ملیپوش دیگر کشورمان با شکست حریفان خود موفق به صعود به جمع چهار نفر برتر اوزان خود شدند.
در بخش بانوان و در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم، فاطمه ممانی در مبارزهای حساس برابر «کارینا اولدیش» از اوکراین (نایبقهرمان اروپا ۲۰۲۵) در همان راند نخست به برتری رسید و با ناکاوت حریف، راهی مرحله نیمهنهایی شد.
در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم، ستاره مرشدی با پیروزی ۳۰ بر ۲۷ مقابل نماینده بلژیک و در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم فاطمه حسینی با همین نتیجه برابر نماینده الجزایر به مرحله نیمهنهایی صعود کردند.
در بخش مردان، سیاوش امیری در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم موفق شد غلامنبی محبی از افغانستان را با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ شکست دهد و به جمع چهار نفر برتر این وزن راه یابد.
پیش از این و در روز دوم رقابتها، سه ملیپوش ایران شامل مهسا محمودپور، فرشته حسنزاده و مهدی عبدی با برتری مقابل رقبای خود صعودشان به مرحله نیمهنهایی را قطعی کرده بودند.
تنها حذف ایران در روز سوم، مربوط به زهرا نصیری در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم بود. او در دیدار برابر «اومی مینگسوپاکون» از فنلاند با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.
با این نتایج، تیم ملی مویتای ایران با هفت نماینده در مرحله نیمهنهایی، روزهای پایانی رقابتهای جهانی را دنبال خواهد کرد.
نظرات بگذارید...