جلسه هیئت نظارت باشگاه استقلال برگزار شد

جلسه هیئت نظارت باشگاه استقلال برگزار شد
نشست هیئت نظارت باشگاه استقلال، عصر امروز سه‌شنبه برگزار شد.

به گزارش هواداری نیوز به نقل از ایرنا، نشست که به نظارت بر درآمدها و هزینه‌های باشگاه استقلال اختصاص داشت با حضور رئیس سازمان خصوصی سازی، معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و جمعی از مدیران، کارشناسان و بازرس سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

مالک‌ رحمتی، رئیس سازمان خصوصی سازی، سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، پیله‌فروش معاون سازمان خصوصی سازی، معین هاشمی مدیرکل، قدرتی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی، سقا رئیس کارگزاری اداره آماده سازی، محمدی اقدام و عبدی مشاوران رئیس سازمان خصوصی به اتفاق علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال، مهدی افضلی رئیس هیات مدیره، فرشید سمیعی نایب رئیس هیئت مدیره، حیدرزاده و علیرضا خانی دو عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، در این جلسه حضور داشتند.

بعد از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، نشست با صحبت‌های میثم پیله فروش و معین هاشمی آغاز شد. سپس، علی خطیر، گزارشی از درآمدها و هزینه‌های باشگاه استقلال را به سازمان خصوصی سازی ارائه کرد و خواهان رفع موانع موجود بر سر راه استقلال برای دستیابی به مطالبات باشگاه و حل مشکلات مالی شد.

علاوه بر مدیرعامل، رئیس، نایب رئیس و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال هم دغدغه های باشگاه در زمینه مشکلات مالی و موانع موجود بر سر راه درآمدزایی و دریافت مطالبات باشگاه را بیان کردند.

در ادامه نشست، رئیس سازمان خصوصی سازی، افق دید علی خطیر برای آینده باشگاه استقلال را ستایش کرد و گفت: هر مدیری باید برای آینده، افق دید داشته باشد و من این روحیه مدیرعامل استقلال را می‌پسندم که علاوه بر اداره باشگاه و پیشبرد کارهای تیم، برای آینده استقلال هم برنامه دارد و اهداف بلندمدت نظیر احداث ساختمان باشگاه و تجهیز زیرساخت های کمپ زنده یاد ناصر حجازی، این مهم را نشان می دهد. امیدوارم با تلاش و برنامه‌ریزی به این اهداف برسیم و افقی که مدیرعامل باشگاه استقلال و ترسیم کرده به نتیجه برسد.

سپس دیگر حاضران در جلسه نقطه نظراتشان را مطرح کردند و نشست به پایان رسید.



نظرات بگذارید...

Top