سعودی ها سراغ فوتبال ایتالیا رفتند/ مدافع رم در لیگ عربستان!

سعودی ها سراغ فوتبال ایتالیا رفتند/ مدافع رم در لیگ عربستان!
مدافع چپ تیم فوتبال رم ایتالیا مدنظر باشگاه های عربستانی قرار گرفته و احتمال دارد راهی لیگ این کشور شود.

به گزارش هوادرای نیوز؛ به نقل از مهر، مطبوعات ایتالیایی فاش کردند که تیم‌هایی از عربستان علاقه زیادی به جذب «لئوناردو اسپینازولا» مدافع چپ رم دارند و می‌خواهند این بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی جذب کنند.

در همین خصوص سایت، « ilromanista» نوشت: تکلیف اسپیناتزولا با باشگاه رم نامشخص است، به خصوص که قرارداد او با جالوروسی در ماه ژوئن سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و این بازیکن در ژانویه آینده می‌تواند با هر باشگاهی که می‌خواهد قرارداد امضا کند.

این گزارش حاکی از آن است که تمدید قرارداد این بازیکن با رم در حال حاضر غیرممکن به نظر می‌رسد. مدیران باشگاه رم هم به دلیل مصدومیت‌های زیادی که در دوره‌های گذشته داشته و دستمزد زیادی که در حال حاضر دریافت می‌کند، دیگر علاقه‌ای به تمدید با این بازیکن ندارند. اسپینازولا تابستان سال گذشته هم مدنظر عربستانی‌ها بود اما انتقال او به سرانجام نرسید.

رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان در دوره اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری بوده است، پس از آنکه بسیاری از ستاره‌های فوتبال به این لیگ منتقل شدند حالا اسپینازولا، هم علاقه دارد تا به لیگ این کشور منتقل شود.

اسپینازولا در سال ۲۰۱۹ از تیم یوونتوس به رم پیوست و در ۱۲۹ بازی موفق به زدن ۷ گل شد و ۱۹ پاس گل را برای هم تیمی‌های خود فراهم کرد.



نظرات بگذارید...

Top