هشدار باشگاه پرسپولیس به خریداران بلیت بازی با الدحیل از بازار سیاه

هشدار باشگاه پرسپولیس به خریداران بلیت بازی با الدحیل از بازار سیاه
 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره فروش بلیت‌های دیدار این تیم برابر الدحیل در بازار سیاه گفت: افرادی که بلیت‌ را از مبادی غیرقانونی خریداری کرده‌اند اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت.

به گزارش هواداری نیوز از ایرنا؛ رضا درویش با اشاره به استقبال هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال برای حضور در ورزشگاه آزادی جهت تماشای بازی پرسپولیس برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: متاسفانه مطالبی شنیده می‌شود که برخی در بازار سیاه اقدام به فروش بلیت‌های این بازی می‌کنند که از درجه اعتبار ساقط بوده و بدون شک در روز بازی، این افراد اجازه حضور در ورزشگاه را نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: بلیت‌ها براساس کد ملی هر فرد صادر می‌شود و در صورت فروش به غیر، این بلیت اعتبار نخواهد داشت. باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته بارها در این مورد اطلاع‌رسانی کرده است و توصیه می‌کنیم هواداران غیر از مبادی قانونی، از درگاه دیگری بلیت تهیه نکنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بازی ما برابر الدحیل تحت نظر AFC است و بدون شک باید تمامی پروتکل‌ها رعایت شود. همه چیز طبق استانداردهای تعریف شده پیش می‌رود و از همه می‌خواهم به گونه‌ای رفتار کنند که آبروی فوتبال و اعتبار کشورمان در این بازی بین‌المللی حفظ شود. امیدواریم در این دیدار نتیجه خوبی همراه با شادی هواداران را شاهد باشیم.

درویش در مورد قرارداد بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس نیز گفت: او یک میلیون یورو گرفته اما در حکم فیفا پرداخت مالیات بر عهده باشگاه است که در این خصوص نامه‌نگاری کردیم و کار انجام خواهد شد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود برخی از آراء انضباطی بعد از شهرآورد تهران صادر خواهد شد، گفت:‌ در این خصوص اطلاعی ندارم اما باشگاه پیگیر این موضوع خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تقدیر از مسئولان سفارت ایران در عربستان اضافه کرد: این عزیزان تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا تیم در بهترین شرایط قرار داشته باشد که جا دارد از همه آنها تشکر کنم.





نظرات بگذارید...

Top