ارزشمندترین بازیکن والیبال آسیا، در اردوی طلایی‌پوشان

ارزشمندترین بازیکن والیبال آسیا، در اردوی طلایی‌پوشان
خوشبختانه علیرضا جلالی والیبالیست خوش قد وقامت و ارزشمند اصفهانی به تیم والیبال سپاهان پیوست.

اصغر قلندری/ به گزارش هواداری نیوز؛ علیرضا جلالی، پشت خط‌زن باتجربه والیبال ایران که سابقه ۴ بار قهرمانی آسیا با تیم‌های بانک سرمایه، خاتم اردکان و شهرداری ورامین را در کارنامه دارد و از پرافتخارترین بازیکنان والیبال اصفهانی محسوب می‌شود، پس از سال‌ها مهاجرت به استان های دیگر ، با عقد قرارداد به تیم فولاد مبارکه سپاهان پیوست.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم والیبال بزرگسالان سپاهان که در فصل جاری در لیگ دسته اول با کسب ۷ پیروزی، از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل محسوب می‌شود با بخدمت گرفتن علیرضا جلالی،که از بازیکنان باتجربه والیبال ایران بشمار می آید با عقد قرارداد تا پایان فصل به توافق رسید.
جلالی از بازیکنان باسابقه در لیگ برتر ایران بوده و ۱۶ سال برای تیم‌های مختلف لیگ‌برتر والیبال بازی کرده است.
وی در سال‌های گذشته برای تیم‌هایی مثل بانک سرمایه، سایپا تهران، شهرداری ورامین و خاتم اردکان به میدان رفته و سابقه ۴ عنوان قهرمانی در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا و ۲ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال را در کارنامه دارد.
این بازیکن باتجربه که سال ۲۰۱۹ توسط کنفدراسیون والیبال آسیا به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات باشگاه‌های آسیا شناخته شده، با نظر مستقیم بالسا رادولوویچ سرمربی تیم سپاهان، تا پایان فصل این دوره رقابت ها تیم سپاهان را همراهی خواهد کرد که بی تردید حضور این بازیکن ارزنده وشایسته در کسب عنوان قهرمانی تیم سپاهان می تواند مثمر ثمر واقع شود.
لازم به‌ذکر است جلالی به عنوان کاپیتان سپاهان در فصل جاری لیگ دسته‌اول مردان ایران معرفی گردید تا تجربه بالای او در والیبال ، چراغ راه بازیکنان جوان و باانگیزه سپاهان در مسیر موفقیت باشد.


فرشادتازرونی

هرکسی کو دور ماند از اصل خویش بازجوید روزگار وصل خویش



نظرات بگذارید...

Top