همایش دوچرخه سواری برگزار شد

همایش دوچرخه سواری برگزار شد
بمناسبت سومین سال نکوداشت شهر تاریخی خورزوق از ساعت ۸ بامداد روز جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ همایش بزرگ دوچرخه سواری به مورد اجرا درآمد.

به گزارش هواداری نیوز؛ رکابزنان نونهال و نوجوانان از ورزشگاه جهان پهلوان تختی پس از عبور از بلوار ولیعصر(عج) و بلوار سردار شهید قاسم سلیمانی وارد خیابان علامه مجلسی شهرک سیمرغ شدند و با پشت سر گذاشتن خیابان حلی و علامه طباطبایی در خط پایان( کنار پارک اندیشه شهرک سیمرغ) اجتماع کردند تا شاهد برگزاری مراسم اهدای جوایز باشند.
مراسم پایانی که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر خورزوق، سرگرد روزبهانی رئیس جدید کلانتری ۱۲ و فریدون بابائی مدیرشورای همیاری ورزشی وابسته به صندوق قرض‌الحسنه کارگشایی ورزشی؛ تنها حامی ورزش شهرخورزوق وجمعی از اُولیای دوچرخه سواران شرکت کننده در این همايش برگزار شد و به قید قرعه به ۱۰ نفر از رکابزنان
هدایای نفیسی اهدا گردید و جایزه ویژه که یکدستگاه دوچرخه اهدایی آقای طالبی رئیس هیاُت دوچرخه سواری خورزوق بود؛ به قید قرعه به یک رکابزن نوجوان تعلق یافت.
در ادامه حضور بیش از ۲۰ موتور سوار حرفه ای به سرپرستی دکتر مهران معینی رئیس هیاُت موتور سواری استان اصفهان با اجرای حرکات موزون و نمایشی رونق افزای مراسم پایانی شد که سخت مورد استقبال حاضران در این مراسم بویژه نونهالان و نوجوانان وجوانان قرار گرفت.
قابل ذکر اینکه این مراسم هم خالی از حاشیه نبود و روابط عمومی شهرداری با نصب بنری که ( ۶ ) بار نام شهر خورزوق در آن بکار رفته بود نامی از پارک شهر اندیشه شهرک سیمرغ محل برگزاری مراسم پایانی و اهداء جوایز دیده نمی شد که ابهاماتی را بدنبال داشت!
اصغرقلندری



نظرات بگذارید...

Top