برای میزبانی شایسته همه بسیج شدند

برای میزبانی شایسته همه بسیج شدند
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: مجموعه استان اصفهان و همه بخش‌ها و نهادهای مختلف بسیج شدند تا یک میزبانی شایسته بعد از ۱۹ سال برای ایران، اصفهان و سپاهان رقم بخورد.

به گزارش هواداری نیوز و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه مسابقات جام باشگاه‌های هندبال آسیا اظهار داشت: از بازیکنان و کادر فنی ارزنده تیم هندبال تشکر می‌کنیم که پس از قهرمانی در لیگ برتر که چند روز قبل به دست آمد، به عنوان یکی از نمایندگان شایسته ایران در این مسابقات شرکت کرده است.
وی ادامه داد: زمان بسیار کوتاهی برای ریکاوری و آماده‌سازی بازیکنان داشتیم، بعضی از تیم‌هایی که حضور دارند، چند ملیتی هستند.
ساکت تصریح کرد: از فدراسیون هندبال نیز تشکر می‌کنم که تلاش کرد پس از ۱۹ سال میزبانی به ایران اسلامی و شهر اصفهان داده شود، مجموعه استان اصفهان و همه بخش‌ها و نهادهای مختلف بسیج شدند تا یک میزبانی شایسته بعد از ۱۹سال برای ایران، اصفهان و سپاهان رقم بزنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: تیم سپاهان برای ادامه مسابقات آماده است، خوشبختانه یک هارمونی و هماهنگی بهتری در تیم شاهد هستیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
وی در پایان گفت: البته تأکید داریم تیم‌هایی که در گروه ما با یکدیگر بازی دارند، در یک شرایط سالم و جوانمردانه بازی های خود را ادامه دهند و امیدواریم بهترین و سالم‌ترین رقابت‌ها را شاهد باشیم.
اصغرقلندری



نظرات بگذارید...

Top