نیمار: زمان قهرمانی در جام جهانی است

نیمار: زمان قهرمانی در جام جهانی است
نیمار در گفت وگو با سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) گفت: گام به گام پیش می‌رویم تا قهرمان جهان شویم، حالا سه گام تا رسیدن به رویای بزرگ باقی مانده است.

به گزارش هواداری نیوز؛ تیم ملی برزیل با نمایشی بدون عیب و نقص در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی توانست کره جنوبی را شکست دهد، در این مسابقه نیمار یک گل زد تا با رکورد پله افسانه‌ای فقط ۲ گل فاصله داشته باشد.

فوق ستاره برزیلی در گفت وگو با سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) از انگیزه بالای یارانش برای رسیدن به عنوان ششمین قهرمانی جهان حرف زد و گفت: زمان پیشروی در جام جهانی است، من و تمام مجموعه تیم ملی برزیل یک هدف داریم و آن چیزی جز قهرمانی در جام جهانی نیست. گام به گام پیش می‌رویم تا قهرمان جهان شویم، کره جنوبی را شکست دادیم، حالا سه گام تا رسیدن به رویای بزرگ باقی مانده است. به بهترین شکل ممکن آماده شده‌ایم، در بهترین شرایط هستیم، بهترین مجموعه را در اختیار داریم.

شماره ۱۰ برزیل درباره شکست رکورد پله که فاصله چندان ندارد، این جملات را برزبان آورد: پله اسطوره فوتبال برزیل است، یک ستاره بزرگ که همیشه برایمان قابل احترام است، رکوردشکنی او برایم افتخار است، من تا حالا به چیزهایی رسیده‌ایم که فکرش را هم نمی‌کردم، خوشحال هستم و پیش می‌روم.



نظرات بگذارید...

Top